check
The Fintech Competition Results | The Hebrew University Fintech Center

The Fintech Competition Results

12 December, 2021

באירוע בחירת הרעיון הזוכה בתחרות נבחרה הזוכה יולי לוביש במעמד בכירי בנק מזרחי טפחות, נציגי מרכז גרשון לפינטק ובית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית, מרכז היזמות של האוניברסיטה ויזמי פינטק מצליחים.

הזוכה תזכה בפרס כספי על סך 20 אלף ₪.

עשרות רעיונות מצויינים התקבלו במסגרת תחרות הפינטק שיצאה לדרך ביוני 2021, בסופה נערך טקס בחירת הזוכה מבין עשרת ההצעות שעלו לגמר. המועמדים השתתפו במפגשים עם נציגי הבנק, מרכז הפינטק ובית הספר למנהל עסקים, עברו תהליך של התייעצות וחידוד לרעיונותיהם תוך קבלת הזדמנות לענות על אתגר אמיתי וקבלת פידבק ישירות מבכירי הבנק. המקוריות ומגוון הרעיונות הראו שניתן להתמודד עם אתגר "הגורם האנושי בבנקאות דיגיטלית" בצורה יצירתית וחדשנית ולאפשר לסטודנטים עם רעיונות טובים להתמודד מול חברות סטארטאפ מנוסות. הזוכה יולי לוביש מציעה גישה חדשה למסחר במניות תוך שימוש ברשתות חברתיות לביצוע של השקעות מיטביות. גישה זו בשם Vashti, מעצימה את היכולת של משקיעה בודדת שאינה מצויה בשוק ההון, להשתמש בידע הקיים שלה ולמנף אותו באופן פשוט וישיר בשוק ההון. במקום השני זכתה חברת BestFit המציעה תקשורת מותאמת אישית ללקוחות, שהוצגה ע"י גברת סוניה כהן ממייסדי החברה. במקום השלישי זכה נועם כהן, סטודנט לתואר שני במנהל עסקים ובוגר משפטים באוניברסיטה העברית שהציע מיזם בשם RenTrust המסייע לשוכרי דירות ומקטין את הסיכונים עבורם.
 
כ- 65% מהרעיונות הגיעו מסטודנטים או בוגרים של האוניברסיטה העברית, חלקם תלמידי MBA  בבית הספר למנהל עסקים. רעיונות רבים ומצויינים עלו במסגרת התחרות שעסקו, בין היתר, בתמיכה באנשים המתקשים עם טכנולוגיה ע"י תומכים טכנולוגיים ייעודיים, התאמת ייעוץ פנסיוני באופן מותאם אישית ללקוח, עיצוב מחודש של אפליקצית הבנק, שמירת קשר אנושי תמידי עם הלקוח (מישהו איתי תמיד), מערכות ייעוץ אינטראקטיביות למשכנתאות, הלוואות בקליק, יצירת תקשורת אפקטיבית ועוד. 
 
איתן גלאי, ממייסדי OUTBRAIN ומנהל הכנסות ראשי ,נתן הרצאת אורח על הסיפור המרתק ומעורר ההשראה של החברה מיום היווסדה כסטארטאפ ועד הפיכתה לתאגיד שעבר הנפקה מוצלחת ביולי 2021 בנאסדק.

ההצעות שעלו לגמר

תמונות מהאירוע.

 
CompWinnerPic